Metody zvětšení penisu

Muži, kteří chtějí zvětšit svůj penis se uchylují ke všem možným metodám aby toho dosáhli. Každý muž o tomto problému alespoň jednou uvažoval. Na internetu jste se již bezpochyby setkali s inzerátem v kterém vám zaručují bezpečný a 100% způsob jak zvětšit váš penis. Najdete zde spoustu informací i dezinformací.

Jeden se až podivuje, že jsou lidé kteří věří, že existuje opravdu bezpečná metoda, která zaručeně zvětší váš penis a lékaři o ní nevědí.

Přesto že tyto inzeráty, které jim slibují zvětšení penisu, nenabídnou vědecky podložený důkaz, stále mnoho mužů utrácí spoustu peněz za tyto produkty.

Jsou snadným cílem ze dvou hlavních důvodů:

  1. Mají menší penis než je průměrný penis.
  2. Nechirurgické metody jsou bezpečné a efektivní.

1. Mají menší penis než je průměrný penis

Lidé mají zdeformovaný pohled na to jak velký je průměrný penis.

  • Podle lékařské studie z roku 1996 má průměrný ochablý penis 8,8 cm a při erekci 12,8 cm.
  • Podle Petra Weisse dosahuje v České republice plně ztopořený penis průměrné délky asi 15 cm, průměru 3,7 cm a obvodu 11,2 cm.
  • Ženy neustále zdůrazňují, že jim na velikosti nezáleží.

Přesto všechno spousta mužů touží po penisu s velikostí 20–25 cm.

Také mnoho mužů, kteří jsou otylí touží a po delším penisu, ale neuvědomují si, že značná část jejich penisu se skrývá právě v tom tuku, který mají na břiše. Ale jakmile se muž rozhodne, že má malý penis je obtížné ho přesvědčit o opaku.

Vše ještě násobí fakt, že není všeobecně jasné jak měřit penis (viz ). Pokud si muž měří penis sám, může výrazně ovlivnit výsledek měření o to jak do plusu (pokud přehání) a nebo naopak do mínusu (přehnaná skromnost :-) Celé měření je poměrně obtížné, neboť penis mění svoji velikost v závislosti na míře ztopoření. Navíc pokud muž měří svůj penis zespodu (což je špatně), tak záleží jen na jeho osobní odvaze, jak daleko směrem ke konečníku metr natáhne. Tyto nejasnosti v měření pak vedou ke vzniku velkých rozdílů při neoficiálních měřeních.

Často k přesvědčení o malém penisu vede neschopnost sexuálního uspokojení sebe nebo partnerky. Je mnohem jednodušší svést vlastní neschopnost na malý nebo slabý penis.

2. Nechirurgické metody jsou bezpečné a efektivní

Pokusím se alespoň ve zkratce objasnit nejpopulárnější metody na zvětšování penisu. Nejvíce mužů věří, že jediná cesta která zaručeně zvětší jejich penis je použití vakuové pumpy, natahování nebo zatěžování závažím a nebo plastická operace penisu. Žádná z nich ve skutečnosti nevede k zvětšování penisu. Nejdříve popíši nechirurgické metody a na závěr pro doplnění i ty chirurgické.

Vakuová pumpa

Vakuová pumpa a zaškrcovací kroužek Je možné, že jste již zahlédli reklamní upoutávku na vakuovou pumpu, třeba na zadní stránce některého z pánských časopisů. Samozřejmě všechny inzeráty tvrdí, že vám udělají „sloní“ penis. Možná na okamžik, ale jediné co vakuová pumpa dělá, je že penis neschopný samostatné erekce pomůže naplnit krví a po uzavření svorkou umožní proniknutí vaginálním vchodem a pak i uspokojivou soulož. Pokud se svěrka uvolní krev se opět vrátí do krevního oběhu a erekce ochabne. Pumpu používají obvykle muži, kteří trpí chronickou cukrovkou nebo poruchami krevního oběhu. Používání pumpy nezvětšuje penis, ale zapříčiňuje, že vaše erekce bude na pumpě závislá. Proto jsou vhodné právě pro muže, kteří nejsou již schopni dosáhnout erekce běžnými způsoby.

Napínací metody

Dnes je spousta druhů napínacích zařízení. Nejvíce lékařských zařízení tohoto typu je určená k pooperační hospitaci. Obvykle aby nedocházelo k ochabnutí vazů, které drží penis. Ve výjimečných případech i na zmírnění nebo správné zahojení jizvy po operaci penisu. Pokud však nejste po operaci, žádné takové zařízení nepotřebujete a je docela možné, že si penis spíš poraníte. Obzvlášť při neodborném zacházení a nebo pokud používáte amatérsky sestrojená zařízení.

Věšení závaží

Zavěšování závaží na penis je praktika, která se pravděpodobně stará 2000 let. Důkazy o této praktice můžeme najít v některých afrických kmenech. Ukazuje se, že tuto techniku používal i faraón starověkého Egypta. Přestože tato technika nefunguje jako technika na zvětšení penisu. Po dlouhé době může dojít k prodloužení penisu, ale zároveň dojde k jeho zeštíhlení. Záleží však na typu zařízení, protože obvykle dojde k zhoršení prokrvování, což může způsobit poškození tkáně penisu.

Pilulka

Neexistuje žádná pilulka, která by zvětšovala penis. Ani populární Viagra nemá permanentní vliv na velikost penisu. Testosteronový krém, který by se v mládí mazal na penis může pouze urychlit jeho dospívání, ale nejsou žádné důkazy, že by pomáhal v dospělém věku, kdy je vývoj penisu již ukončen.

Plastická operace penisu

Uvědomte si, že chirurgický zákrok je potřebný především u některých onemocnění penisu (úrazové poškození, deformovaný penis). Takto postižené muže, více než velikost penisu zajímá jeho funkčnost.

Dnes jsou obvykle nabízeny dva chirurgické zákroky. Uvolnění penisu od stydké kosti a jeho vysunutí ven, tím pádem vidíme větší část penisu, která byla ukryta – penis se zdá být delší. Napíchávání tuku, získaného liposukcí, do těla penisu – penis je pak tlustější.

Chirurgie však nemůže u svalů penisu zvýšit jejich sílu nebo délku, také nemůže prodloužit délku vaší výdrže, a už vůbec nemůže zvýšit vaši schopnost ejakulovat a nebo sílu výstřiku spermatu.

Operace penisu, kde se zasahuje do závěsného vazu a nebo se do penisu vstřikuje tuk, mohou vést k vážným komplikacím (zanesení infekce) a k znetvoření penisu (např. během hojení). Může dojít i sexuální dysfunkci penisu. Jsou studie, které prokazují, že uvolnění vazu penisu za účelem zvětšení penisu způsobí jeho „zkrácení“ tím jak se znovu srůstá a hojí uvolněné vazivo penisu. Další nepříjemná věc jsou jizvy. Dá se těžko odhadovat, co si pomyslí žena až je uvidí. To může ještě více narušit mužovu sebedůvěru.

Na závěr ještě malé doporučení. Pokud vás trápí nějaký problém s penisem, zajděte k lékaři, stejně jako to děláte, když máte nemocnou ruku. Pokud vás trápí velikost penisu, délka výstřiku, jeho výdrž a podobně, hledejte zádrhel jinde a ne v kalhotách. Raději se více věnujte partnerce a jejímu uspokojení v kterém hraje penis jednoznačně vedlejší roli. Máte i jiné končetiny a tak je používejte.

Komentáře

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na „OK“.

Anonym říká:

Jirka ^ ( 26.7.2002, 19:45 )

mam ho 18 pri erekci. a kdyz pri nejake poloze zasunu uplne cely do partnerky, tak ji to boli. Cim by to mohlo byt?

Sapfo ^ ( věk: 20 ) ( 26.8.2002, 3:58 )

Na velikosti urcite zalezi! A to nejen na velikosti penisu, ale i na velikosti zenske pochvy. Kazda zena (stejne jako kazdy muz ) potrebuje neco jinyho. Je pravda, ze kdyz ma chlap neco prerostlyho v kalhotach, tak je to akorat vo hubu (doslova!). Opravdu to pri styku boli, jenze to nektery holky ani radeji nereknou a se slzama v ocich to pretrpi, jen aby byl partner spokojenej s tou nadherou. Nevim presnou velikost penisu sveho partnera, ale vim, ze me dokaze uspokojit a to je nejdulezitejsi.

Ebigejl ^ ( 19.8.2002, 22:11 )

Chodím s klukem kterej nemá vyloženě kládu ani kašpárka a můžu říct že mě vyhovuje víc než můj předešlý přítel kterej měl fakt kládu. Když jsme se milovali dýl tak mě to začalo docela pobolívat. Teď můžeme sexovat do aleluja a je to fajn. Vykašlete se všichni na potřebu mít co největší „klacek“. Nezáleží na kvantitě ale na kvalitě.

Honza ^ ( věk: 22 ) ( 5.12.2002, 23:14 )

Mám dost velký penis, v klidu asi 13–14cm a v erekci 23×7 a souhlasim s názorem Tomma a Kuznetsowa , že je to někdy až otravný , jak všichni očumujou v sauně, na bazénu… nedá se to pořádně dát do kalhot, abych neměl pocit , že mě okolí nesleduje. V sexu problém celkem neni, ale vim , že při delší souloži to partněrku dost bolí, ale nedává to moc najevo. Pánové, co si stěžujou na 14,15,16cm, budtě rádi, je to asi ideální rozměr. A navíc nemusíte kupovat velký kondomy, který se někdy blbě sháněj.

Klara ^ ( věk: 25 ) ( 23.1.2003, 10:34 )

Moji predchadzajuci partner v poradi treti mal penis 22/4, ten pred nim 20/6 a prvy 20/5,5. No a moj terajsi ma 16/5. Ostala som skoro sokovana, ved 5cm menej je dost viditelne, ale musim povedat, ze na velkosti az tak nezalezi ako na sikovnosti. Sice nema velky penis, ale vie s nim obratne narabat… Nikdy predtym som nebola tak spokojna.

Pepa ^ ( věk: 25 ) ( 6.3.2003, 8:34 )

Všichni by chtěli velkýho, ale ono to zas neni tak skvělý! já mám asi 14cm v klidu a 25×6 v erekci a je to někdy blbý… Všichni koukaj a holky to bolí, někdy se do nich ani nedostanu. Kupuju i velký kondomy a ani ty mi nestačej, takže řikám, míň je někdy víc!!! Většina kámošů má kolem 15–16 v erekci a občas jim závidim. To řikám upřímně. A vklidu je to hodně vidět i v těsným oblečení. Trapasy pak…

Lukann ^ ( věk: 28 ) ( 24.3.2003, 22:50 )

Pruměrnej penis bude asi těžký vypočítat. Já mám dost nadpruměrnýho a nutno říct, že svou partnerku nekdy lituju, i když se snažim abych jí neublížil nijak. Mám ho 22cm a 6,5 na šířku a vím , že jí to pořádně dá zabrat. Nejsem nijyk vysoké postavy , ale na tom dole mi nebylo šetřeno ani v klidu (12–13) a nutno říct, že to neni někdy žádná výhoda. Ale žít se s tim dá taky a musí.

Janus ^ ( 5.5.2003, 7:23 )

Piskot Nedá mi to abych nesouhlasil s Helenou. Já když jsem maximálně vzrušený tak mne bývalá přítelkyně naměřila 19/6. Spíš s tím mám problémy než užitek, hlavně ta tlouštka skoro 16 cm v obvodu je dost zádrhel. Já bych asi zas spíš chtěl ten tvůj nástroj. Koukni jedna zkušenost. S bývalkou jsme se neviděli asi 14 dní a tak si dovedeš představit co se dělo a i když silikonový olej tekl proudem, tak jí stejnak za tři dny gynekoložka řekla, ať to mažem, že jsme to včera přehnali jak je sedřená. Jo včera, kdyby věděla, že před třemi dny. No občas jsem si takhle bohovsky několik hodin užívala a pak držel půst protože jí pár dní bolela. A taky častěji trpěla různými záněty. Já bych chtěl být menší :o).

Standa ^ ( věk: 19 ) ( 14.5.2003, 20:26 )

Přidávám se k těm , co maj velkýho a radši by i možná míň!! Muj penis má v erekci 24×5,5 cm a v klidu asi 14cm a mužu vám říct , že někam chodit v plavkách je něco… Se dvěma holkama sem se rozešel , protože to nevydržely a současná to zvládá s vypětim asi všech sil a to jí ho tam nestrčim celýho většinou… Vadí to i když se mi postaví někde , kde nechci. 17–18 by stačilo až až…

nebo chcete jeste?

Dyson říká:

Anonym říká:

godi: ja ti reknu co budou delat…budou tvrdit, ze ho nemusi zasouvat celeho jak je to videt v P a ze tak je ten sex super..ale to tvrdi vetsinou ti co maji takovy nastroj, ktery nedosahne na konec, ale chlapi co tu psali tak vetsina z nmich rekne ze to je pekne a h…o kdyz nemuzou nadoraz.

Dyson říká:

petmk: jednou mi to znelo jako kdyby rikal ze ti co maji pod 16 jsou chudacci a on je ten machr. Pak mi ale prijde ze sam ma mindrak s tak taha ostatni dolu. Nebo treti varianta…si proste dela pr.del a ceka co se bude dit. Jinak je to jenom o pocitech…

petmk říká:

Dyson: To je jednoduchý. Protože má nejspíš problém při sexu (víme proč) a odmítá si připustit, že ti z menším nástrojem jsou na tom líp. Takže se jim snaží vypěstovat mindráky, nebo sám sebe utěšovat, že je něco víc…

godi říká:

Lemon, Ben: a muzete ma panove rict co budete delat s perem 20/5, kdyz do vasi parnetky se vejde 15 cm a breci u toho protoze jsem na ni proste moc?? Pak se s tim jedine muzete mlatit po hlave, snad se vam rozsviti.

godi říká:

Jirka…: co takhle si zkusit precist pak stranek dozadu a zjistis na cem jsi:-)

Dyson říká:

Petmk: Ja nevim..si pripadam nekdy jak Don Quichot… ale co naplat.. Jak tady nepsal Lukyn ci jak..nejde o uspokojeni, ale o to ze to lepe vypada. Ja bych treba taky bral nejaky cm navic..ale k cemu..pro vlastni pocit..sve holce bych se tim taky mohl zhnusit. Asi to budou dreva co neumeji zadkem hejbnout… Avsak Lemon tady neco psal o tom ze ma miry jako Honza cca 18/5 tak nevim proc tady siri zamindrakovany kecy..

petmk říká:

Dyson: Máš pravdu, ti dva budou v posteli asi jako Pat a Mat :-)

Dyson říká:

Ben, Lemon: Ha panacci neumi pracovat s tim co jim narostlo:((…no to mate spatny. Kdyz byste nebyli lini a koukli se nazpet tak byste zjistili, ze mit ho velkyho zas takova vyhra neni. Ja mam treba tech 15 a v nekterych pozicich to moji holku boli. Hodne holek zaziva klitoridalni org a k vaginalnimu se mozna nikdy nedopracuji. To vy jste jen neschopni milenci. Prosel jsem si kvuli tomu osobnim peklem jsetli je dost velky..ted vim ze je to v umu. Vy prikladate penisu mamuti vyznam…nejspis jste zdegenerovani pornem. Asi zacnu vytahovat jednotlive prispevky z cele asi 3 lete diskuse at vite jaky problemy maji kluci co ho maji velkeho.A taky tam jsou nazory zen, holek, slecen, ktere by prave radeji kratsi, protoze ji maji kratsi. A navic..kdyz mi holka, ktere je 26 a mela cca 30 kluku rekne, ze ten muj ji k dosazeni org staci..tak co vic si prat. Vy jste jen zavisli na svych zaludech a tom to je…

Lemon říká:

Ben:

Konečně taky pořádnej názor… Já si taky myslím, že pod 16 to stojí za h…, ale tady se to nenosí. Každej tady ho má nějak narostlej a prezentuje svoje pocity, ale větší je prostě lepší! Člověk aspoň neřeší „kašpárka s divadlem“ a nemá zbytečné komplexy. Stojím za tvým názorem.

bublina říká:

Jirka…: Chces znat nazor holky? Opravdu? Vydrzis to? Tak ja si o tobe myslim ze si negramotny idiot. Psat sice umis (jestli si to nekomu nediktoval), ale cist urcite neumis! A chces poradit? Nauc se cist a pak se zamysli nad tim, jestli ma smysl pokladat stale tutez otazku a delat ze sebe pitomce. (zkus nejdrive precist clanek nad touhle diskusi a pak vraz par facek)

Jirka... říká:

Ahoj lidi rad bych se zeptal jestli je v 16 letech normalni delka ztoporeneho penisu 15cm a po obvodu 12cm,sem panic tak nevim jak by to vzala nejaka holka.Predem diky za vsechny rady mejte se cau.

petmk říká:

Ben: odle čeho tak soudíš? Protože jí nelezou oči z důlků? Nebo ptoto, že neřve bolestí? Jedna věc je jistá, každý ví sám nejlíp, co mu vyhovuje. Chlap asi těžko pochopí, jaký je mít v sobě zaraženáho něco velkýho a tvrdýho, co se ještě hýbe a plive kolem sebe. Takže vyjádření k tomu, jaká velikost vyhovuje holkám, nech raděj na nich. Takový samozvaný mluvčí jako ty je totiž na to samý, co tvrdíš o ptákovi pod 16cm.

godi říká:

Ben: pritel ma 15,5 a jezdi se na nem uplne perfektne a ja si absolutne nestezuju. zazila jsem 20/6 ( vsichni tu znaji tuto historku) a vazne nikdy vic, to radsi penis 10 cm nez tohle. POkud jsou tyhle tovje kecy zalozene na vlastni zkusenosit (coz jako chlap muzes prd posoudit co zena chce a co ne) tak beru, pokud ne tak tu nemachruj!

MartY říká:

Ben: Tak to nemáš pravdu já ho mam 14 a vubec nevypadává . Stačí umět a samozřejmě záleží i na partnerce. Jo možná stará baba ti to řekne :)

Ben říká:

penis pod 16 je na hovno to ti řekne každa baba si na něm ani pořadně nezajezdi ji pořad vypadava z pičky to stejny když ji šukaš do zadku akdo říka že je 15 dobry tak keca a malo šuka

petmk říká:

Spisovatel: Je to hezký veršování, závěr však pravdivý není. Sílou, tou je fantazie, bez ní si sex neužije ani muž a ani žena, bez ní se to špatně dělá. Velikost je nepodstatná, zvětšení je volba špatná.

Spisovatel říká:

Dneska jsem hrál tenis, mám pořádnej penis, dneska jsem hrál tenisek, mám pořádnej penisek. Každou s ním hned udělám, jak se na ní podívám, strčím jí ho do dírečky, a vrním s ním jako vždycky, orgasmy se u ní střídaj, někdy hrozně silné bývaj, z toho plyne poučení, že v penisu sílá trůní. malej penis malá síla, velkej penis velká síla. kdo nám tady jiné tvrdí, tak má v hlavě asi zrní.

Konec a jdu spát…

godi říká:

Anonym: naprosto v pohode vubec tohle neres, ver ze tovje holka neni s tebou kvuli tvemu penisu a dle me ho mas fajn:-)

Anonym říká:

Mám problém, mám pocit, že můj penis je placatější než obvykle, je široký ale málo hluboký, tak 3–3,5 cm. Otázka pro holky – máte s něčím takovým zkušenost? uspokojí vás to? jsem panic a čeká mě společný víkend s přítelkyní, tak mám obavu

Vojta říká:

pemtk: Sorry, tohle není odpověď, sám voláš po výzkumech, ale odvoláváš se na kdoví jakou reportáž vysílanou na ČT2 v níž byla jakási zmínka o evangelické církvi…ta informace je stejně irelavantní, jako kdybych napsal, že tvoje sousedka říkala to a to. Nebudu s tebou polemizovat o rozdílu mezi evangelickou, protestatnskou a římskokatolickou církví. Tvoje tvrzení že víra způsobuje problémy s erekcí je čirou spekulací, pro kterou nemáš jediný důkaz. Pokud bych tvoje tvrzení otočil, tak by mělo platit, že muži, kteří nevěří nemají psychický blok v sexu a tudíž nemají problémy s erekcí. A to je nesmysl. Žil jsem téměř 3 roky v US na vých.pobřeží. Za tu dobu jsem se seznámil se spoustou lidí a myslím, že jsem poznal život američanů. Mají jinou mentalitu než my ve spoustě věcech-vztah k rodině, národu, Americe jako takové, k víře… jsou jiní, ale neřekl bych, že jsou větší dogmatici vůdči církvi než my. Žijí úplně stejně jako my. Naopak je tam mnohem víc zakořeněn odpor k institucím (ať už je to vláda, prezident nebo církev) a to jak ve smyslu, že nesnáší nařízení (v tom jsme podobní, my možná dokonalejší, protože je okamžitě dokážeme obejít, zatímco oni nadávají, ale respektují-myslím zákony), tak i v opačném gardu, kdy oni nečekají, že jim instituce pomůže (na rozdíl od nás). Většina lidí uznává individualitu, úspěch druhého není odsouzeníhodný…atd. Stejný vztah mají k církvi:ano, patří k jejich životu, ale rozhodně neberou jejich názory striktně. Myslím, že máš zkreslený pohled na život v US. To co vidíš ve filmech typu: Sestra v akci I+II není realita života.

Nevěř všemu co vidíš v televizi!

Vojta říká:

to pemtk: sorry, přehlídl jsem tvoji odpověď

Vojta říká:

petmk říká:

El_Scorpio: Neboj, ve 20 jsem si to dokázal sám udělat 12× za víkend a minulý víkend to bylo 7× během soboty a v neděli jsem byl v práci, takže jsem se k tomu nedostal, ale nadrženej jsem teda byl pěkně. A na skokovou změnu nevěřím, pokud za tím není cévní příhoda nebo úraz.

A když si přečteš tuhle debatu, tak u chlapů to druhý Sapiens (rozumný) můžeš rovnou škrtnout :-/

El_Scorpio říká:

petmk – A je neoddiskutovatelným faktem, že ze všech primátů má nejvyšší poměr objemu penisu k objemu těla Homo Sapiens. Pokial ja viem, tak dnesny clovek je Homo Sapiens Sapiens…

El_Scorpio říká:

petmk – Ve věku 27 let má až 95% mužů o 1/5 menší schopnost dosažení erekce než ve věku 20 let. Davaj si bacha, za necely rok budes spadat do tejto kategorie aj ty! :)

petmk říká:

Vojta: Vycházím z jednoho dokumentu BBC, který odvysílala ČT2 před pár měsíci. Týkal se sice politologie a okrajově náboženství, ale zazněl v něm jeden zajímavý fakt. Asi 20% obyvatel USA patří k tzv. evngelistům, což je náboženský směr, který se snaží o život přesně podle bible i se všemi starocírkevními dogmaty z toho plynoucími. Zaznělo to v souvislosti s jedním z US prezidentů (tuším že Roeganem). Tento směr jde dokonce tak daleko, že mají vlatní obchody a vlastní náhrady jinak prodávanýho zboží. Do tohoto není zahrnut počet „normálních“ věřících, který je taky v řádově desítkách procent. Evangelisti a část ostatních křesťanů samozřejmě neuznávají ani předmanželský sex, ani autoerotiku. Tady se dá celekm oprávněně předpokládat, že neznalost v sexu (ať už praktik nebo ochrany), nedostatek zkušeností a předsudky proti „nečistým praktikám“ se v sexu nutně musí projevit. Sám jsem několik měsíců chodil se slině věřící slečnou a z vlastní zkušenosti můžu říct, že sex s ní byl o ničem. Taky ale vím, že věřící člověk si to nepřipustí.

Vojta říká:

to pemtk: jen bych doplnil tvoje názory a postřehy k faktům uváděným na daných webových stránkách: počet obyvatel USA není 220 mil, ale dle sčítání obyvatel v r.1994 (Encyklopedie Zeměpis světa, vydal Columbus s.r.o. v roce 1999) jich bylo k tomuto datu 261,5 mil. Pokud bych přistoupil na číslo „30 mil mužů má problémy s erekcí“ (i když nevěřím tomuhle číslu) tak při jednoduchém výpočtu za předpokladu, že polovinu obyvatel tvoří muži a polovinu ženy, tvoří „těchto 30mil mužů“ v roce 1994 cca 23% procent mužské populace, což je o celých 10% méně než uváděná 1/3 (33%) mužské populace.

PEMTK se však pouští do úplně stejné spekulace a hry s čísly jako autoři webu zdraví muže…" Vzhledem k tomu, kolik ja v USA věřících a dá se proto u nich předpokládat psychický blok v sexu…" Správně voláš po výzkumu a uvádění faktů autory stránek „zdraví muže“, cituji tě: „Tohle vzali kde? Odkaz na nějaký výzkum by nebyl? Bez něj je to jen nedůvěryhodný výstřel do tmy.“ Naprosto s tebou souhlasím, beru tě za slovo a proto se ptám: z jakého výzkumu vycházíš ty? O co se opírají tvoje fakta? Ukaž mi nějaký výzkum řešící vliv víry na problémy erekce. Předem děkuji.

P.S. a ještě jednu poznámku k webu zdraví muže: jako provozovatel je uvedena firma RHINO MARKETING s.r.o., při zadání firmy do vyhledavače v Obchodním rejstříku: IČO:26423758, firma byla založena 2.1.2001,předmět činnosti je koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje, dne 17.3.2004 byl vymazán v OR jejiný jednatel, toho času je firma bez jednatele.

petmk říká:

Karel: Člověk namusí být doktor ani génius, aby pochopil, že efekt toho program nepocítíš na penisu, ale jen na peněžence a rozhodně nebude pozitivní. Kažsopádně je to učebnicový příklad toho, jak je pravda pružná. Schválně sem hodím jeden odstavec tučně, normálním písmem, co vynechali a kurzívou upřesnění:

Statistická a medicínská fakta

  • Průměrná délka penisu v erekci je 15 cm a průměrná délka pochvy při vzrušení je 15cm, výjímečně až 20. Náraz na děložní čípek, který je na konci pochvy, je pro většinu žen nepříjemný nebo bolestivý. Při souloži ovšem málokdy muž zasune úplně celý penis, proto je právě tech 15cm ideální délka.
  • Jenom ve Spojených Státech trpí impotencí 30 milionů mužů. Za předpokladu, že počet obyvatel USA je 220 milionů a budeme-li takto uvažovat v celosvětovém měřítku, dostaneme se k zarážejícímu výsledku – 1/3 mužů ve světě má problém se ztopořením Zajímavá čísla, ale je třeba uvážit ještě několik faktů. Prvním z nich je míra obezity v USA (40%) a to, že obezitu provázejí potíže s ucpáváním žil. To erekci nepřidá. Dalším faktorem, který prý může až za 75% poruch erekce, je psychika. Vzhledem k tomu, kolik ja v USA věřících a dá se proto u nich předpokládat psychický blok v sexu, není toto číslo žádným překvapením. Jen nevím, jakou má spojitost s českými bimbásky. Žeby ČR byla někde v Americe?
  • **Neúplná erekce je prvním symptomem onemocnění močové soustavy a prostaty. ** Stejně tak ale může být způsobena psychikou, srdečními problémy, cukrovkou… Proto v případě poruch erekce, u kterých má chlap jistotu, že nejde o psychiku, je na mítě odborná pomoc. Může se tak předejít třeba infarktu, mozkové příhodě… Odbornou pomocí ale není zakoupení návodu na internetu!
  • Většina mužů není schopna souložit déle než 5 minut – po této době dojde k výstřiku. Příčinou je slabě vyvinutý hřebenový sval (pubococcygeus – PC). Trénování pánevních svalů sic občas pomůže, ale na psychiku (nadměrné vzrušení) nepomáhá.
  • ** Většina mužů trpí špatným krevním oběhem v penisu a varlatech.** Tohle vzali kde? Odkaz na nějaký výzkum by nebyl? Bez něj je to jen nedůvěryhodný výstřel do tmy.
  • Ve věku 27 let má až 95% mužů o 1/5 menší schopnost dosažení erekce než ve věku 20 let To, že sexuální výkonnost s věkem klesá, je známý fakt. Stejně známý fakt je ten, že pokles je pomalejší u mužů, kteří vedou pravidelný sexuální život. Takže tím, že se člověk užírá doma kvůli domělýmu mindráku a straní se sexu, jeho tělo si odvyká a vyjde z formy. Pak si může stěžovat, na co chce…
  • 85% žen NIKDY nedosahuje orgasmu v průběhu soulože, protože řada žen je schponá prožít pouze klitoridální orgasmus a existují i anorgastické ženy, které nepoznají orgasmus vůbec. ** a 72% žen přiznává, že klame partnera a předstírá orgasmus, i když ho nemá.** Může za to fakt, že pro řadu lidí je vlastní sexualita tabu a nedokážou si otevřeně pohovořit a říct si, jak na to. Existuje i mýtus o tom, že sex musí být zakončen bezpodmínečně orgasmem, což samozřejmě není pravda.
  • 100% mužů má slabší, menší a hůře vyvinutý penis, než by mohlo mít. Samozřejmě, kdyby se evoluce ubírala jiným směrem, mohla by nám z rozkroku vyrůstat třetí ruka s ústím močové trubice na palci. A je neoddiskutovatelným faktem, že ze všech primátů má nejvyšší poměr objemu penisu k objemu těla Homo Sapiens.
  • ** 8 z 10 mužů ve věku 50 let má již rakovinové buňky v prostatě.** Rakovinných buněk v celém těle vznikají statisíce denně, samozřejmě i v prostatě. Je to jev přirozený a tělo s ním počítá, imunitní systém je trvale likviduje. Takže tohle číslo je směšně nízký. Jen u malého procenta z nich hrozí nebezpečí rakoviny.
  • ** Podle nedávných průzkumů prováděných výrobcem prezervativů – firmou DUREX, 67% žen není spokojených s velikostí penisu svého partnera. To je důkazem toho, že velikost je přece důležitá! Větší penis má značně větší plochu, právě proto může stimulovat více nervových zakončení, a tím může poskytovat více potěšení Tobě a Tvé partnerce. Muž s penisem o délce 18–20 cm je přece lépe „vybavený“ než někdo s údem 15 cm. Je lépe mít více, než je potřeba, než mít méně. Větší penis je více vzrušující.** /Firma Durex provádí jednou ročně výzkum Global Sex Survey, jeho výsledek za rok 2005 můžete najít na http://www.durex.com/…05result.pdf a pokud v něm někdo najde cokoliv o velikosti penisu, dejte vědět. Procházel jsem to 2× a netuším, kde tohle číslo vzali… Žeby podle toho, kolik lidí vlastní sexuální pomůcky? Ony snad mají spojitost s velikostí nádobíčka?/

Lemon říká:

Karel:

Tak jsem se na ten odkaz taky díval. Na tohle bych taky zrovna moc nesázel. Nemáš tam vůbec žádné údaje o tom, kdo to vlastně nabízí, trošku mě to připadá jako „koupě zajíce v pytli“. Asi ti radím hloupě, ale radši bych se na to zvětšení zeptal prvně nějakého doktora – urolog, sexuolog, nebo tak někdo.

Lemon říká:

petmk:

Tak já fakt nevím. Mě je úplně jedno, jaký kdo má penis. Jenom tady pořád dokola tvrdím, že je asi lepší mít ho trošku větší. Nejsem ženská, matika mě nejde, ale vagínu na rozdíl od šroubku v plechu roztáhneš. Jenom mě teda ještě vysvětli, jak chceš dát 6 šroubek do 8 díry a udělat to tak, aby ti tam dobře držel? Když má někdo potřebu si ho nechat zvětšit, tak proč mu v tom bránit. Vadí to snad někomu, když si ženská nechá zvětšit prsa? Taky jsou i jiné diskuze a tam se zrovna „malý kašpárek a velké divadlo“ zrovna nenosí. Já jenom jen tak pro pořádek.

petmk říká:

Lemon: Každý člověk je jiný. Dokonce i když má stejný nádobíčko, tak záleží i na zkušenostech a na partnerkách, jestli je s ním spokojený. Někdo může mít kliku na holky, pro který je ta jeho velikost moc malá, stejně dobře se ale někdo může setkat s opakem. Posuzovat něší zkušenost jenom podle vlastní není zrovna korektní, nemyslíš?

S tím, že matika jde mimo tebe, se ale nedá moc polemizovat.

A jenom tak k té šířce: představ si, že máš dva plechy, který máš sešrubovat k sobě (klasicky šroubek + matka). Je-li v nich díra s průměrem 8, desítku šroubek použít nemůžeš, ani kdyby měl tu právnou délku… Prostě se dovnitř nedostane.

godi říká:

Karel: nezalezi na velikosti ale na sïkovnosti:-)

Karel říká:

Prdinek:Jo, jo, jo

Já jsem si myslel,že je to na 99% kravina, ale i to 1% tam zbývalo. Nu čož, budu se muset spokojit s tim málem co už mám:-D Vono přece jen 14,5cm na 188cm vejšky a 90 kg není to pravý vořechový:) Jinak nějakej odkaz „mail info zdravimuže“ tam je.

Prdinek říká:

Karel: zkusenost s tim nemam a nikdy nebudu mit :-)

Prispevky? U skutecnych diskusi byva zvykem psat aspon datum, ale tam jde jasne videt, ze to nejsou pres net psane prispevky (nebo vy jste snad nasel odkaz pridat prispevek?). Jsou to vymyslene blaboly. A PZP? Penis neni sval, aby se dal vytrenovat. Svaly panevniho dna ano, mozna skutecne docurate dal, ale zeby dele? A vydrz je taky podle mne otazka psychiky a ne vykonosti svalu (ktereho, kdyz ztoporeni neni problem svalovy?). Tot muj nazor :-)

Karel říká:

Zdravim, Chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenost s PZP programem na http://www.zdravimuze.cz/ ? Moc se mi to nezdá,hlavně ty přízpěvky členů programu. Předem díky za vaše názory:)

Xan říká:

Jaworski: A co by si s toho mal ?? lepsi pocit ?? myslel by si si ze si naj ? podla mna o velkost nejde a ak hej tak nech sa dami tu vyjadria ake maju rady ci male stredne alebo velke ?

A este predstav si ze ides po kupalisku a mas ho polmetroveho asi by som sa na kupalisku dobre necitil ono vlastne aj po meste by to bolo vidiet

Jaworski říká:

je to sranda chtel bychmit aspon o pul metru vetšího

Davidlinha říká:

Mam problem s velikosti varlat. Od 18 let, kdy se mi nastesti zastavil, rust je muj sourek dlouhy 15cm, coz je stejne jako muj penis ve stavu erekce. Vím také, jak je to pro ženy nechutné – maji nahoře hodně úzký tvar a až dole jsou velké. 3 partnerky mi to uz nazanacily, bud v hadce nebo údajným žertem apod. Při nižších teplotach než pokojových je to lepší, ale v současné době u mně dochází i k selhavaní erekce. Zřejmě i v důsledku toho, že se za ně dost stydím a snažím si při sexu nesundavat slipy. Nesouvisí to náhodou s přemírou sexualního života?

Maik říká:

:) vejde nevejde,proc to resit??

godi říká:

Hehe:): a do kundicky se ti vejde??

Hehe:) říká:

no já mám poněkud jiný problém:)…penis mého partnera měří 20 cm…jenže na šírku je velký a nestrčím ho do pusy..takže si moc nestěžujte:)…lepší malý než až moc velký..

godi říká:

Lemon: kdyz uz neco tak sam neodporuju,ale SAMA.. jsem holka… me matika taky nejde ale myslim ze tohle tak nejak vim!

Dyson říká:

Lemon: Asi nebudes opravdu zdatny:(( ta kruznice na mit OBVOD 13cm…coz je 4cm prumer..ale nic… Jinak s tou delkou souhlasim, je to vrchni hranice, ale i tak s ni holky muzou mit problem… Moje partnerka treba mela s moji delkou probemy..ted je to lepsi..ale zadne tvrde prirazeni na doraz stejne nejde:(( a to mam 15cm..

Lemon říká:

godi:

Tak si tady sám odporuješ. Kružnici jsem si nakreslil, průměr 13 cm by byla opravdu síla, ale pak nemůže platit že šířka=průměr. Nejsem matematicky zdatnej, ale tvoje vysvětlení je stejně na kočku.

cephaelis:

Kdyby sis pořádně přečetla můj příspěvek, tak tam je věta, že ta šířka už je asi na hraně, tzn. že to holku může možná bolet. Délka je ale úplně normální, aspoň z vlastní zkušenosti to můžu potvrdit. Neznám tvoje příspěvky, takže nedokážu říct, jak jsou chaotické. Pouze mě Honzův příspěvek nepřipadal úplně upřímnej!!! Každej z nás má nějakou míru a každé ženské to prostě vyhovovat nemusí, ale bylo by od Honzy fér taky tady uvést, kolik měl vlastně partnerek, když má tyhle negativní zkušenosti. Možná by ho potom touha po „zlatém průměru“ rychle přešla.

Cephaelis říká:

Lemon: Taky si myslím, že Honza je naprosto věrohodný. Problémy určitě dělá právě ta šířka, nevím, co ti na tom přijde divnýho. A jinak, tvůj příspěvěk je naprostý chaos. Než něco naplácáš, tak si aspoň předem promysli, co přesně nám chceš sdělit.

godi říká:

Lemon: 13 cm prumer?? myslis obvod… nakreslisi kruznici o prumeru 13 cm, pak mozna pochopis ze tady placas nesmysli. sirka=prumer.

a nevim proc by kecal znam par pripadu kdy pro holku bylo i 4,5 cm dost. Ne kazdej potka holka s muslickou jak vrata do piskovny:-)

Lemon říká:

honza:

Si snad děláš prdel!!!

Máš ho možná tak 10 cm a tady si hraješ na haura. Já ho mám podobnej mírám, co tady píšeš a žádné problémy s tím nemám! Průměr bych myslel, že máš určitě větší – aspoň tak 13 cm a šířku máš možná těch 5, což je už možná trošku na hraně, ale i tak.

Takže sorry, večerníček už dneska byl.

Honza říká:

Ahoj všem,můj penis měří 18 cm a průměr je 5 cm a mohu vám říci že ho hned vyměním s kýmkoli za menší.Ještě jsem nenašel ženu,které by vyhovoval,stálé bolesti i za použití lubrikantu.Veřte není oč stát.Zlatý průměr.